Menu
Szukaj
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Polityka organizacji

Nasza organizacja składa się z drukarni oraz wydawnictwa. Naszej działalności przyświeca cel, jakim jest wspieranie kultury narodowej i popularyzacja nauki Kościoła, poprzez szeroką gamę wydawnictw książkowych i czasopism. Stawiamy na zrównoważony rozwoju oraz troskę o pracowników, których uważamy za najważniejszą wartość firmy. Stale się rozwijamy i doskonalimy naszą działalność poligraficzną. Zapewniając wysokiej jakości druku i szybkie terminy realizacji zamówień – udaje nam się osiągnąć zgodną współpracę z naszymi Klientami biznesowymi.

Aby te cele zrealizować musimy:
podnosić satysfakcję klienta, poprzez:
- badanie zadowolenia klienta po wykonaniu usługi,
- indywidualne traktowanie klientów stałych – promocje, rabaty,
całkowicie wyeliminować reklamacje poprzez:
- podnoszenie skuteczności kontroli wyrobu na wszystkim etapach realizacji,
- badanie incydentów wewnętrznych na produkcji i w trakcie przygotowania produkcji,
podnosić świadomość pracowników poprzez:
- zwiększanie ilość szkoleń oraz poprawę ich skuteczności,
- włączenie ich w prace związane z doskonaleniem systemu zarządzania.


Zadeklarowana polityka jakości zobowiązuje pracowników do spełnienia wymagań systemu zarządzania jakością i ciągłego doskonalenia jego skuteczności,

zgodnego z normą ISO 9001:2008 .

Za pełną realizację niniejszej polityki jakości odpowiedzialność przyjmuje Zarząd Wydawnictwa.