Produkty tygodnia
Kalwaria Życia
Kalwaria Życia

50,00 zł

Cena regularna: 115,00 zł

Najniższa cena: 115,00 zł
szt.
Tajlandia. Dwa spełnione marzenia
Tajlandia. Dwa spełnione marzenia

30,00 zł

Cena regularna: 44,90 zł

Najniższa cena: 44,90 zł
szt.
Głosimy śmierć Twoją. Wyznajemy Twoje Zmartwychwstanie. Homilie na Triduum Paschalne
Głosimy śmierć Twoją. Wyznajemy Twoje Zmartwychwstanie. Homilie na Triduum Paschalne

20,00 zł

Cena regularna: 29,90 zł

Najniższa cena: 29,90 zł
szt.
Tylko miłość jest twórcza. Uczynki miłosierdzia względem duszy.
Tylko miłość jest twórcza. Uczynki miłosierdzia względem duszy.

35,00 zł

Cena regularna: 39,90 zł

Najniższa cena: 39,90 zł
szt.
Dane teleadresowe

Wydawnictwo Bernardinum Sp. z o.o.
ul. Bpa Dominika 11
83-130 Pelplin
woj. pomorskie
585 361 757
sekretariat@bernardinum.com.pl
NIP: 5932459521
REGON: 220141405

Zarządzanie wiedzą, czyli ekonomia szczęścia

Cena: 24,90 zł 24.90
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Wielokrotnie życzymy naszym bliskim, przy różnych okazjach – szczęścia, a oni i nam tego życzą. O czym wtedy myślimy? Może nieraz składamy te życzenia automatycznie, chociaż z pewnością szczerze. A szczęście ma różne oblicza! Trzeba mądrze wykorzystywać wiedzę, żeby wiedzieć, jak żyć, aby być szczęśliwym. „Dotkliwie odczuwa się bowiem obecnie nadmiar wiedzy przy równoczesnym niedoborze mądrości” (Antoni Kępiński). I jak mówił św. Jan Paweł II: „Nie wystarczy przekazać wiedzę, trzeba tak formować człowieka, by on tę wiedzę chciał i umiał wykorzystać dla dobra swojego i ludzkości”.

I to jest jasna i prosta droga do bycia szczęśliwym w wymiarze społecznym i indywidualnym. Bohaterowie tej książki – gospodyni domowa, biznesmen, lekarz, ksiądz, ojciec, żona, wnuczka… odkryli tę prawdę na różnych etapach swojego życia, czasem w dość tragicznych i ekstremalnych sytuacjach, ale mówią teraz z radością – „już wiem, jak żyć, aby być szczęśliwym”.

Drogi Czytelniku! Jeżeli pragniesz dołączyć do tych szczęśliwych – sięgnij po tę książkę!

Autorka

 

Prof. dr hab. Agnieszka Szewczyk – pracownik naukowy Uniwersytetu Szczecińskiego, kierownik Katedry Społeczeństwa Informacyjnego, autorka wielu publikacji naukowych, zajmuje się głównie zagadnieniami związanymi z wpływem nowych technologii informacyjnych na człowieka oraz problemami etycznymi i moralnymi w ekonomii i zarządzaniu – w realiach Społeczeństwa Informacyjnego. Od wielu lat aktywnie uczestniczy w Katolickiej Odnowie w Duchu Świętym.

http://www.us.szc.pl/szewczyk

Patronat:

Dane techniczne

Autor Agnieszka Szewczyk
Rok wydania 2017
Liczba stron 296
Format 125x195
ISBN 978-83-7823-960-4

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl